آخرین خبرها
خانه / مقالات بازاریابی و موفقیت (رایگان) / برند شخصی،قسمت چهارم؛برنامه ریزی

برند شخصی،قسمت چهارم؛برنامه ریزی

آموزش بازاریابی و موفقیت

۴-برنامه ریزی
یادم میاد زمانی که بچه بودیم یک فیلم وسترنی نشان داده بود که شخصیت اصلی فیلم در شروع فیلم سوار اسبی بوده و با درشکه که خودش هم داخل آن خواب بود به یک شهری وارد می شده و این فرد اصلا نمی دانست کجاست چشمان خود را می گوشود و چند نفر را بالی سر خود می دید
هفت تیر را می کشید و صدای شلیک و چند نفر نقش روی زمین.و شخصیت اصلی فیلم که تازه وارد شهر شده بود شروع به قل و قم کردن انسان های دیگر می کرد.
و در پایان سوار درشکه اش میشد و کلاه خود را می کشید و اسب به حرکت می افتاد تا به شهر دیگر و سرنوشت دیگر.
حرکت به سمت ناشناخته ها.زمانی که بدون برنامه صبح از خواب بیدار میشویم دفیقا به همین شکل است.
آن زمان افسار در دست اسب بود و در این زمان افسار به دست ماشین.گاهی بازاریاب هایمان از این طرف شهر به آن طرف شهر رفته تا یک سفارش بگیرند.
و یا کارمندانی به شکل کاملا روتین و یکنواخت راس ساعت هفت صبح از خانه به سمت اداره حرکت کرده و دقیقا چهار تا چهار و سی دقیقه در منزل هستند.
سی سال به همین شکل.وقتی برای خود هدف تعیین می کنید تا در کار خود بهترین باشید چه در اداره و چه در محل کسب خود دنیا با شما همراه شده و برای تعالی شما تلاش می کند. بله؛ دنیا تلاش می کند. فقط کافی است شما تصمیم بگیرد و اولین قدم را بردارید.
و برای بهترین شدن حرکت کنید و بعد از بهترین شدن به سمت عالی شدن گام بردارید.
در رشته و شغل خود دقت کنید بعضی ها با بالا ترین پست ها میرسند،کتاب های متعدد می نویسند،در اکثر سمینار ها به عنوان سخنران دعوت می شوند و به زور باید آنها را بازنشسته کرد.
اما عده ای دیگر فقط در حسرت باند و باند بازی هستند و ای کاش های آنها جهت داشتن یک پارتی خوب.اما از این غافل اند که خلقت جهان که خالق آن خداست دنیا را اینطور خلق نکرد.
اما ندای شیطان فقط در مورد کمبود،رشوه،باند و باند بازی،سیاست بازی و غیره است.و در نهایت فرد در حسرت اینکه کی بازنشسته شده و به خانه برود.
راه برای همه باز هست.راه درستکاری هیچ گاه بسته نیست و هیچ گاه پایان ندارد.برنامه ریزی از شب قبل شروع می شود و وقت بسیار کمی از شما میگیرد شاید حتی یک دقیقه شاید حتی یک فکر، خود را از این نمعت دریغ نکیند
از امشب تصمیم بگیرید یک پرونده خارج از نوبت را رسیدگی کنید.به یک مشتری بیشتر تماس بگیرید. مقداری از حد معمول بیشتر با همسر خود صحبت کنید.
با فرزندان خود بیشتر از یک دقیقه صحبت کنید.چند قدم بیشتر بدوید همه این ها برنامه ریزی است قرار نیست که شما برنامه بوجه یک کشور را بنویسد
که آن هم در حد پنج درصد اجرا نشود، خیر.اگر روزی یک پرونده بیشتر برای کمک به خدا نه کس دیگر زیرا خدا گفت چه کسی است که به من قرض نیکو دهد اما هفت صد برابر آن را کسب نکند.
درسال شما حدود سیصد کار انسانی که خلقت خداست را انجام داده ای و به خدا کمک کرده اید آیا فکر نمی کنید قرض بسیار نیکو ایست .و هین رقم را در پنج سال ضرب کنید و همین را در طی سی سال فقط با یک پرونده بیشتر.
و با یک برنامه ریزی یک دقیقه ای شما را به سمت تعالی می برد.زمانی که با بازاریاب هایم برای برنامه ریزی صحبت میکنم رنگ از صورت آنها می پرد
و گویی قرار است چه کاری انجام دهند فقط روزی یک تماس بیشتر فقط روزی یک مشتری بیشتر و فقط یک دقیقه بیشتر جهت فکر کردن.
فرایند برنامه ریزی از شب قبل شروع می شود و شما مختصر از کارهایی که باید انجام دهید را تیتر وار نوشته و مصمم باشید یک کار بهتر یک روش بهتر یک انگیزه بهتر را به برنامه خود اضافه کنید.
اگر به جواب نرسیدید اشکالی ندارد ضمیر ناخودآگاه شما شب در طول خواب و یا فردا صبح یا در طول کار به شما خواهد گفت.
و شما نیز مصمم به انجام کار هستید.وقتی مصمم هستید که روزی یک پرونده بیشتر کار انجام دهید در ده سال آینده به مردی افسانه ای تبدیل خواهید شد
وقتی مردم از پایین شما را نگاه می کنند انگار شما در قله هستید.وقتی مردم فوج فوج برای دیدن شما می آیند انگار شما فرشته هستید.
و شما دستی از طرف خدا هستید برای این افراد.و خدا قرض شما را با ثروت،با ارتقا مقام،با کار و شرایط بهتر…… به شما پرداخت خواهد داد.
شما زمانی به فردی قابل اعتماد تبدیل خواهید شد که بذر درستکاری را بکارید.شاید بگوید دور اطراف من پر است از آدم های دقل و چابلوس من هرچه بیشتر کار کنم آنها بیشتر از من خر حمالی می کشند.
اما نگران نباشید وقتی بذر درستکاری را می افشانید خدا برای شما حفاظی قرار خواهد داد که هیچ گونه آسیبی به شما نمی رسد.
مادر بزرگم می گفت بچه تا قبل از اینکه به سن هفت سالگی برسد خدا دو فرشته را مامور کرده که از او مراقبت کننید.
خودم بارها شاهد این بودم که بچه هایم از جایی افتادن و من گفتم شانس اوردیم اگه یه سانتی متر این طرف تر می افتاد دیگر تمام بود.
بله اون همون فرشته محافظ بود.و خدا هیچ گاه ما را از نعمت هایی که داده محروم نمی کند شما در حفاظ خدا قرار دارید.
شما ماموریت خود را انجام دهید.نگذارید شیطان بذر بیهود کاری و وقت تلف کردن ها را در ذهن شما بکارد.به جای آن شما بذر درستکاری را بکارید.
معضی از مربیان ورزشی آنقدر بازیکن تربیت کرده اند که تا سال های سال اسم آنها در تمام محافل برده می شود.
پس برای برند شدن باید بذر درستکاری بکارید و فقط تصمیم بگیرید از امروز فقط یک قدم بهتر باشید.و این کار را مستمر و پایدار انجام دهید و بعد پنچ سال وقت درو خواهید رسید و این میوه آنقدر شیرین است که دوست دارید فقط بذر بپاشید.

نویسنده،مهدی علیپور

درباه ما مدیر سایت

از دست ندهید

IMG_۲۰۱۹۱۲۱۳_۱۶۰۹۵۹_۶۹۰

محصول؛تجسم خلاق در افزایش فروش

دوستان عزیزم سلام کنترل افکار و شرطی سازی موفقیت امری اجتناب ناپذیر برای رسیدن به …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

75 + = 82

محصولی اضافه نشده است