آخرین خبرها
خانه / مقالات بازاریابی و موفقیت (رایگان) / برند شخصی؛قسمت دوازدهم؛جرات داشتن

برند شخصی؛قسمت دوازدهم؛جرات داشتن

آموزش بازاریابی و موفقیت

شاید شما بارها و بارها اعتماد به نفس را شنیده باشد.داشتن اعتماد به نفس و شجاعت یک نگرش فکری است.

این نگرش موجب می شود از شما یک فردی شجاع یا یک انسان ترسو بسازد.ترس از معرفی خود یکی از نشانه های این مطلب است.

خیلی از افراد و مدیران شرکت ها معتقدند که مشک باید خود ببوید نه اینکه عطار بگوید.اما باید قبول کنیم که زمانه تغییر کرده و آنقدر رقیب و رقابت زیاد شده تا بیائید به خود بجنبید کار از کار گذشته است.

و دیگر نشانه شجاعت اعلام برنامه ها می باشد.شما زیاد دیده اید که مربیان ورزشی به محض گرفتن پست اولین کاری که می کنند اعلام برنامه هاست.

افراد و مدیران شرکت ها همیشه تعدادی برنامه در چنته خود دارند و همواره در حال برسی شرکت ها و مطالعه چگونگی به انجام رساندن کار ها هستند.

تا بتوانند در هر شرایطی که قرار می گیرند حداقل یک برنامه اجرایی داشته باشند و این امر مستلزم این است داشتن مطالعه در زمینه شغلی خودتان است.

شما باید این توانایی را داشته باشید در هر شرایطی که قرار گرفته اید سازنده باشید.

زمانی از شما استفاده می شود که شرکت و یا سازمان مطبوع دارای مشکل است و از شما بابت حل مشکل خود استفاده می کنند.

بنابراین آمادگی لازم این اعتماد به نفس را به شما میدهد در هر موقعیتی که هستید فردی شجاع و با دل و جرات به نظر برسید.

بسیار دیده شده افرادی که پست های مختلف را گرفته اند عنوان نمودند که حداقل چند وقتی نیاز دارند تا بفهمند چی به چی است.

این هم درست و هم غلط است اگر شما از قبل برنامه های از پیش تعیین شده داشته باشید و در نحوه چگونگی پیاده سازی برنامه ها در موقعیت های گوناگون کار کرده باشید در مدت زمان بسیار کوتاهی قادر به تغییر های خیره کننده ای خواهید شد.

نمونه بارز آن مربیان تیم فوتبال است که یک مربی را اخراج و مربی دیگری که سر کار می آید با همان بازیکنان به سرعت نتیجه می گیرد.

شما وقتی در شرایط سخت قرار می گیرید اعتماد به نفس و شجاعت خود را بروز می دهید.در شرایط های مشکل حفظ آرامش ادب و متانت نشان از وجود اعتماد به نفس است وگرنه در شرایط آسان همه چیز سر جای خود قرار دارد.

بنابراین به استقبال مشکلات بروید آنها را پیدا کنید و حل کنید.این موجب آن می شود شما روز به روز قوی تر و سازنده تر شوید.

درباه ما مدیر سایت

از دست ندهید

sony-brand-1

برند شخصی؛قسمت یازدهم؛ثبات و پایداری

۱۱- ثبات و استواری؛ امروزه تخمین زنده اند که عمر متوسط شرکت ها حدود پنج …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 9 =

محصولی اضافه نشده است