آخرین خبرها
خانه / مقالات بازاریابی و موفقیت (رایگان) / برند شخصی؛قسمت سوم؛تعیین هدف

برند شخصی؛قسمت سوم؛تعیین هدف

آموزش بازاریابی و موفقیت؛

۳- هدف؛

هدف از مزایای تعیین هدف هر چه بگوییم کم است. بخصوص اهدافی که نوشته شده

و مکتوب و با وضوح و شفافیت باشد.

قریب به اتفاق مربیان موفقیت بر این عقیده اند که داشتن هدف از واجبات رسیدن به

موفقیت است.و این قاعده هم از آن مستثنی نیست.

برای خود تعریف کنید که دوست دارید چه شخصیتی داشته باشید؟دوست دارید

مشتریان شما و یا در حوزه ای که کار می کنید چگونه تعریفی از شما داشته باشند.

به یاد داشته باشید منظور ما این نیست که شما به مشریان خود سواری دهید.یا یک

فرد بله گو قربان در یک سازمان باشید.

به همین دلیل است که باید برای خود تعیین هدف کنید.و سپس در راه رسیدن به این

هدف گام های اساسی بردارید.

من بابب مثال من به عنوان یک بازاریاب دوست دارم مشتری روی من حساب کند و

حساب کردن مشتری از نظر من این است که زمانی که اجناس او تمام شد آنقدر

منتظر بماند تا من رسیده و به من سفارش بدهد.

یا اینکه تلفن را برداشته و به من سفارش بدهد.یا اینکه دوست دارم مشتری من را

آدم خوش قولی بداند.

یا اینکه من را آدم راستگویی در مورد اجناس و شرایط اجناس بداند.اما از طرفی

دوست دارم که از حسن نیت من سوء استفاده کرده و موجب پرداخت نکردن وجه

اجناس باشد

و از این دست مسائل.

یا یک مدیر سازمان و یک کاسب و یک مربی ورزشی همه می توانند از این قانون

استفاده کرده و برای خود تعین هدف کنند.

می توانید مانند دوران دبیرستان از شرایطی که دوست دارید برای خود انشاء

بنویسید.به فکر چگونگی نوشتن نباشید

زمانی که مفصل و باجزئیات دیگاه های خود را نوشته اید.اگر می توانید خلاصه

نویسی کنید و در چند سطر نوشته های خود را سطر بندی کنید.

و همواره آن را همراه خود داشته باشید و این باور را داشته باشید که هر جوری شما

به خود نگاه کنید همان طور هم برای شما اتفاق خواهد افتاد.

و جالب تر اینکه شما می توانید همواره به این لیست موارد ها و اهداف جدیدی اضافه

کنید و برای پیشرفت خود هدف تعیین کنید.

و همواره در مسیر اهداف خود ثابت قدم بمانید.

نویسنده؛مهدی علیپور

درباه ما مدیر سایت

از دست ندهید

468-10-1b

برند شخصی؛قسمت دوازدهم؛جرات داشتن

آموزش بازاریابی و موفقیت شاید شما بارها و بارها اعتماد به نفس را شنیده باشد.داشتن …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 1 =

محصولی اضافه نشده است