آخرین خبرها
خانه / مقالات بازاریابی و موفقیت (رایگان) / برند شخصی؛قسمت شش؛پشتکار

برند شخصی؛قسمت شش؛پشتکار

۶-پشتکار؛

چقدر در دوران بچگی ای و تا به حال این شعر به گوشتان خورده

نابرده رنج گنج میسر نمی شود       مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد

یا در روز چقدر انسانها و همسایه یا پدر و برادر خود را می بینید که صبح زود سر کار می روند.

به نظر شما میلیونر ها و صاحبان سرمایه های افسانه آنها چقدر پشتکار دارند؟

آیا تا به حال برای خود تعریف کرده اید که پشتکار داشتن و تلاش کردن به چه معناست.

تفاوت یک فرد موفق و غیر موفق دقیقا در همین جاست و پاشنه آشیل خیلی از ما این است که وقتی که می خواهیم به جایی برسیم شب و صبح را باید جفت کنیم.و نام آن را پشتکار و تلاش می گذاریم.

برانکو مربی فوتبال در یکی از مصاحبه هایش بعد از بازی عنوان کرده که به بچه هایم گفتم بعد از بازی اشاره به مغز خود کرده و گفت باید بیشتر این جای شما خسته شده باشد تا زانوانتان.

و رمز موفقیت در همین است، پشتکار در تلاش ذهنی است.اگر شما به مدت طولانی تمرکز بر پشتکار ذهنی داشته باشید به یک فرد افسانه ای تبدیل خواهید شد.

پشتکار در برنامه ریزی،پشتکار در رسیده به هدف،پشتکار در تصویر سازی ذهنی،پشتکار در مطالعه،و هرچه بیشتر به این پشتکار ها بیفزاید بهتر طعم موفقیت را خواهید چشید.

پیروزی فقط در صورت رسیدن به هدف قابل مشاهده است.وقتی یک تیم ورزشی باخته او باخته است هر چند گل دقیقه نود خورده باشد.هر چند در زمین بازی خوبی کرده باشد.طعم پیروزی زمانی دل چسب است که با سماجت و پشتکار بازی را ببرید.

و این در صورتی محقق خواهد شد که تلاش ذهنی با تلاش بدنی توامان باشد.هرگز نقش مطالعه،برنامه ریزی،هدفگذاری،بخصوص تصویر سازی را دست کم نگیرید.

افرادی که این قبیل مسائل را دسته کم گرفته و گفته اند این کار ها بیهوده و عبث دانسته اند  راه به جایی نبرده و همواره اندر خم یک کوچه اند.

در برند سازی شخصی پشتکار ذهنی نقش به سزایی در وجود شما می گذارد.و اینکه همواره افکار خودتان را تحت کنترل داشته باشید،و آموخته های خود را آگاهانه به عمل درآوردن به شما تصویر محکمی در نزد مردم می دهد.

یکی از راههای ایجاد انگیزه در خود مطالعه زندگی افراد های موفق است.که سرتاسر بازگوکننده تلاش ها و رفتار های خستگی ناپذیر آنهاست.

وقتی شما زندگی خانومی با نود پنچ درصد سوختگی را مطالعه می کنید که چگونه توانسته کارآفرینی با نود کارگر شود راه بهانه را برخود می بندیم.

وقتی شما زندگی نامه صاحب برند آیس بک را می خوانید که چگونه با بدهی میلیونی و پشت میله های زندان بیرون آمده و توانسته یک برند میلیاردی خلق کند نمی توانید بی اعتنا از این مطالب بگذید.

ذهن شما بطور ناخواسته شما را وادار می کند که حرکت کنید.و هدف ما این است که شما حرکت های فکری را در اولویت کسب و کار خود قرار دهید.

و ذهن زمانی حرکت می کند و ایده تولید می کند که شما انگیزه داشته باشید.ایده در افکار مرده تولید نمی شود.

بنابراین تغذیه مداوم ذهن از اصول حرکت های ذهنی است.

نویسنده؛مهدی علیپور

درباه ما مدیر سایت

از دست ندهید

752-11-2b

برند شخصی،قسمت چهارم؛برنامه ریزی

آموزش بازاریابی و موفقیت ۴-برنامه ریزی یادم میاد زمانی که بچه بودیم یک فیلم وسترنی …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 89 = 91

محصولی اضافه نشده است