آخرین خبرها
خانه / دانلود رایگان / منتشر شد؛تکنیک های فروش و بازاریابی ۱ آموزش بازاریابی و فروش؛

منتشر شد؛تکنیک های فروش و بازاریابی ۱ آموزش بازاریابی و فروش؛

آموزش بازاریابی و موفقیت؛
این کتاب حاصل بیست سال بازاریابی و فروش است
زمانی که در سال ۷۶ در تهران مشغول به کار شدم معمولا از اصطلاح ویزیتوری استفاده می شد و فقط یک صنف بود که این کار رو به شکلی منظم ترنسبت به دیگر اصناف انجام می داد و اون هم مواد غذایی بود.
و شرکت های غذایی معمولا در تهران منظم و منسجم کار می کردن اما در شهرستان ها اصلا بازاریابی مفهومی نداشت.
اون زمان نه کلاسی بود نه دوره های آموزشی و نه کتابی.کتاب ها تماما در زمینه مدیریت سازمانی بود.
در این مدت شغل و کاری نبوده که ورود نکرده و بازاریابی انجام نداده باشم ولو اندک زمانی بوده باشد.
در اکثر سمینار ها و کلاسهایی که در زمینه بازاریابی و فروش بود شرکت می کردم .
اما به لطف الهی با ورود کتاب های بازاریابی و فروش مقداری از خلاء پر شد.
تا اینکه در سال ۱۳۹۰ یک وبلاگ زده و تصمیم گرفتم تا مطالبی در مورد بازاریابی بنویسم.
که افراد های زیادی به من پیام داده و سوال می کردن که می خوان بازاریابی کنن اما نمی دونن از کجا باید شروع کنن؟و از من می خواستن که کتابی به آنها معرفی یا کلاس هایی را معرفی کنم.
اما تمام این کلاس هایی که برگزار می شد یا می شود صرفا جهت بالا بردن سطح فروش است.
که الحمد الله تا مقطع دکترا و پی اچ دی مطلب در دانشگاه وجود دارد.و هم کتاب های عمومی در این موارد.
اما مهم این هست که ابتدا باید فروشی شکل بگیره سپس اون را چند بار تکرار و سپس به فکر بالا بردن فروش باشیم.
و موردی که اکثر بازاریاب های ما دست به گریبان آن بودن ندانستن روال کار بوده که موجب شده تا فرد در گرداب چک های برگشتی و کلاهبرداری گرفتار شود.
و به تجربه دریافتم که اکثر مدیران فروش و سرپرستان فروش صرفا به اهداف فروش خود توجه و بازاریاب را مجاب به فروش به هر قیمتی می کنند بدونه اینکه سابقه و توانایی های او را در نظر بگیرن.
بنابراین تصمیم گرفتم کتابی بنویسم تا هر کسی با هر میزان تحصیلاتی که دارد باخواندن این کتاب به دو هدف برسد.
۱-اگر این مطالب را بخواند و به سختی کار آشنا شود.خودش می تواند استعدادش را کشف کرده سپس ورود نماید.
نه اینکه وارد شده غرق شود سپس متوجه شود که از پسش بر نخواهد آمد.
۲-و افرادی که تصمیم دارن وارد این چرخه شوند یا در چرخه وجود دارند می توانند با مطالعه این کتاب به معنی واقعی کلمه اصول بازاریابی و کسب و کار خود را با قدرت بنا نهند.
۳-من بازاریابی را به سه بخش تقسیم می کنم.یک مرحله قبل از بازاریابی و فروش است.مرحله دوم فروش و ارائه محصول است.و مرحله سوم شامل خدمات خود بازاریاب بعد از فروش است.
مرحله اول شامل اعتماد به نفس-راه و رفتار حرفه ای در تجارت(آموزش نسبی زبان بدن)- و ارتباطات می باشد.در مرحله دوم شیوه ارائه محصول را مطرح کرده و از اصناف و شغل های متعدد مثال هایی زده و در نهایت قطعی کردن فروش را برسی کرده ایم.
و در مرحله آخر روش ها و شیوه هایی را مطرح کردیم که بازاریاب با دست آویز قرار دادن آنها بتواند فرد را به مشتری دائمی خود تبدیل کند. و از تهدید ها برای خود فرصت ایجاد کن.
بنابراین لازم و ضروری است افرادی که تازه وارد این کار شده اند ابتدا چندین و چند بار این مطالب را مطالعه کنند و پس از آن در صورت نیاز به فصل های بعدی مراجعه کنند.
البته در آینده نزدیک در مورد هر بخش از این کتاب به شکل مفصل تر مطلب ارائه خواهد شد تا حرفه ای تر عمل کنید.
بنابراین من این کتاب را بطور خلاصه و بدون شاخ وبرگ دادن و یا به قول یکی از دوستانم بدونه این که آب ببندم نوشته و به اندازه کافی خلاصه هست و شما از سر و ته آن نزنید.
و به طور دقیق چندین بار خوانده و سپس اقدام کنید.در ضمن فایل صوتی اعتماد به نفس رو هم بطور رایگان در نظر گرفتم تا از موفقیت شما مطمئن شوم.
و چنانچه باز هم نیاز به کمک بیشتر داشته اید در تلگرام ما پیام گذاشته تا بیشتر در خدمت شما باشیم.
با سپاس مهدی علیور

درباه ما مدیر سایت

از دست ندهید

468-10-1b

برند شخصی؛قسمت دوازدهم؛جرات داشتن

آموزش بازاریابی و موفقیت شاید شما بارها و بارها اعتماد به نفس را شنیده باشد.داشتن …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

65 + = 73

محصولی اضافه نشده است