آخرین خبرها

شغلی با تنوع زیاد….

شغلی با تنوع زیاد…..

دوست دارم شغلی داشته باشم که تنوع زیاد داشته باشد، بدون محدودیت، بین المللی (بتوانم به کل کشورهای دنیا سفر کنم ، به جز گردگشگری)، شیک ترین لباس و ماشین و دفتر کار ، روابط مردمی، سخنرانی، حلال مشکلات و مسایل مردم، لطف بفرمایید تمامی مشاغلی که این ویژگی ها پایه و اساس آن میباشد و مراحل رسیدن به آن و اینکه جهت اقدام آن از کجا شروع شود؟

دوستان عزیزم سلام
تمام کار ها و شغل ها ظرفیت یکسانی جهت کسب درآمد و ثروت را دارند.
چه بسیار پزشکانی که لنگ اجاره مطب خود هستند و چه بسیار پزشکانی که تا دو و سه شب در حال ویزیت مشتریان خود هستند.
چه بسیار افرادی که در یک شغل همسان به ثروت های فراوانی کسب کرده اند و چه بسیار افرادی که در همان شغل و در چهار دهنه مغازه آن طرف طرف به ورشکستگی رسیدن.
این اشخاص چه ویژگی ها و چه خصلت ها و چه باور های را در خود پرورش دادن که توانسته اند به این درجه برسند.
مهم این نیست که حلال مشکلات مردم باشیم مهم تر از آن این است که بخواهیم مشکلات خودمان را حل کنیم.
چگونه می خواهیم به افراد مشاوره روابط بدهیم در صورتی که خودمان در حال تدارک ازدواج سوم هستیم.
چگونه می خواهیم در کسب و کار افراد و شرکت ها رشد ایجاد کنیم در صورتی که خودمان تا به حال حتی یک شغل برای خود ایجاد نکرده ایم چه به رسد برای کسان دیگر و حتی به کارمند نداشته و حقوقی پرداخت نکرده ایم.
حال چگونه می خواهیم مشاوره بدهیم.در یکی از کتاب های دارن هاردی مدیر مجله موفقیت آمریکا که بیش از شصت میلیون نسخه چاپی در ماه دارد این طور عنوان نمود.
وقتی تصمیم گرفتم ازدواج کنم یک دفتر برداشته و نزدیک به چهل مورد از ویژگی هایی که همسر آینده ام باید داشته باشد را نوشتم.
با خودم گفتم اگر او را پیدا کنم او می خواهد من چه ویژگی های داشته باشم.بعد شروع کردم همان ویژگی ها رو تو خودم پرورش دادم و کمتر از یک سال ازدواج کردم.
بله دوستان عزیز این شغل نیست که به انسان شخصیت می دهد این انسانها هستند که به شغل شخصیت می دهند.
اگر شما فرد موفقی در کار و تجارت خود باشید.همین کارمندان شما از شما می خواهند او را راهنمایی و ارشاد کنی.نیازی به خارج رفتن نیست تا در آنجا مشاوره داده و حلال مشکلات شد.
حال این شغل هر چه باشد.هیچ فرقی نمی کند.نمی خواهم از شغل های مختلف نام ببرم تا ارج و قرب شغل ها را بشکنم اما باید این را بدانیم و این مطلب را باور کنیم که تمام شغل ها در مقام و جایگاه خود با ارزش و خدمت رسان هستند.
شاید خیلی از ما فقط ظاهر شغل را ببینیم که فردی با کروات و بسیار شیک و ماشین آخرین مدل در یک سالن پر جمعیت در حال سخنرانی است و مردم سر از پا نمی شناسند.
آنگاه ما در دل خود می گوییم او چه مرد عجیبی است و به روزگار او قبطه می خوردیم.
اما غافل از آن هستیم که ما هم می توانیم مثل او باشیم.فقط باید این ویژگی ها و این دانش ها و این باور ها را در خود پرورش دهیم.
اگر ما انسانی بشویم با این ویژگی که پیامی برای مردم داریم خدا و جهان اطراف ما دست به دست هم داده و مردم را پیش ما می فرستند تا گره از مشکلات آنها بر داریم.
نیازی به تقلا و دویدن های بی مورد نیست خلقت جهان طوری بنا شده که همواره راه برای خدمت کردن باز است.
بنابراین باید همت کنیم و برای خدمت کردن ایثار کنیم.به قول جول اوستین.خدایا مرا راهنمایی کن که امروز به چه کسانی می توانم خدمت کنم .
و خدمت کردن را باید در کارهای کوچک جستجو کرد.این طور نیست که همواره ساختمان پلاسکو یی باشد تا پانزده رو طول بکشد تا خاموش شود تا شما بخواهید به انجام بروید.
کودکی توپ اش بر روی درختی گیر کرده،پیر زنی سبد به دست در حال رفتن است،میوه فروش سر محل در حال تخلیه بار از وانت خودش است…. این لیست بی پایان است ببینید شما کجا ایستاده اید.
همان جا بهترین مکان برای کمک کردن است.
متشکرم
مهدی علیپور

درباه ما مدیر سایت

از دست ندهید

IMG_۲۰۱۹۱۲۱۳_۱۶۰۹۵۹_۶۹۰

محصول؛تجسم خلاق در افزایش فروش

دوستان عزیزم سلام کنترل افکار و شرطی سازی موفقیت امری اجتناب ناپذیر برای رسیدن به …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + = 20

محصولی اضافه نشده است