آخرین خبرها
خانه / دانلود رایگان / چگونه شغل مناسب پیدا کنیم؟(قسمت اول)

چگونه شغل مناسب پیدا کنیم؟(قسمت اول)

  1. آموزش بازاریابی و موفقیت
    ۱-انجام کارهایی که نسبت به آنها تنفر دارید متوقف کنید
    بی علاقگی به شغل سبب فقر و در نهایت خوش بینانگی در حد متوسط باقی خواهید ماند و هیچ گاه در ردیف انسانهای موفق و ثروتمند قرار نخواهید گرفت.
    ورزشکاری را در نظر بگیرید که می خواهد بدونه دوندگی و فعالیت بدنی مقام های قهرمانی کسب کند.این محال است.
    با بی حوصلگی و کسالت جمسی و روحی به محل کار حاضر شدن جز اینکه وقت شما تلف شد و با سرعت عجیب به سن پیری و فرسودگی نزدیک شوید چیز دیگری نیست.
    باید نگرش خود را تغییر دهید خداوند همواره در حال گسترش جهان هستی است و تمام امورات در ید قدرت اوست و او میخواهد شما بزرگ و بزرگتر شوید.
    اگر ناچار به انجام کاری هستید حداقل آن است که آن کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهید وقتی کار را به بهترین شکل انجام دهید پاداش آن را دریافت خواهید نمود
    و این پاداش های پیاپی سبب می شود پا به شغل دلخواه خود بگذارید.زمانی که شغل دلخواه خود را کسب کرده اید از همان فرمولی که برای خود داشته اید تا به نقطه دلخواه خود برسید.از همین شیوه می توانید الهام بخش کارمندان خود و یا اطرافیان خود باشید.
    ۲-تصمیم قاطع بگیرید
    یک بام دو هوا بودن مشکل بسیار حادی در زندگی ماست.خیلی از اوقات پیش آمده که شغل خود را عوض کرده ایم اما در ادامه راه به شدت پشیمان گشته ایم و برگشتیم سر جای اول خودمان.
    که این خود موجب هزینه های سنگینی برای ما می شود.
    تصمیم گیری خود به تنهایی ارزشی ندارد ارزش واقعی زمانی حاصل می شود که در مسیر بمانیم و تا انتهای کار از لحظه ای کوشش دریغ نکنیم.
    بسیاری از مواقع پیش آمده که فردی سالها در پی تحقیق کاری و یا خرید ملکی بوده اما همین که به مرحله عمل رسید نتوانسته گام نهایی را بردارد
    و این ریشه در عزت نفس ما دارد که باید در پی تقویت آن باشیم و این را باید بدانیم که هیچ کاری بدونه زحمت و تلاش حاصل نخواهد شد.
    بخصوص این تلاش فکری باشد.
  2. نویسنده مهدی علیپور

درباه ما مدیر سایت

از دست ندهید

1708174477291

توانایی‌های ارتباطی و نقش آن در تبلیغات و بازاریابی

توانایی‌های ارتباطی یکی از عوامل اساسی در موفقیت در حوزه بازاریابی و تبلیغات است. ارتباطات …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 2 =

محصولی اضافه نشده است