آخرین خبرها
خانه / مقالات بازاریابی و موفقیت (رایگان) / برند شخصی؛قسنت سیزدهم؛متعهد به عالی بودن

برند شخصی؛قسنت سیزدهم؛متعهد به عالی بودن

۱۳- متعهد به عالی بودن؛

یاد گیری مدام رمز موفیت در عالی بودن است.خیلی از عنوان کتاب ها و مقالات شاید شبیه هم باشد.

اما این مقالات و کتاب ها توسط انسان ها و اشخاص دیگری نوشته شده و از آنجایی که خداوند هر انسانی را منحصر به فرد آفریده پس به هر شخصی آگاهی های مربوط به خودش عنایت کرده.

شاید این مطلبی که می خوانید را بدانید اما اگر یک پاراگراف و یا یک جمله و حتی یک کلمه ای که چراغی در ذهن شما روشن کند کافی است.

همین قدر بس است که شما بتوانید توسط همان زندگی خود بلکه زندگی دهها و صدها نفر را تغییر دهید.

متعهد بودن به یاد گیری مدام سبب می شود شما سوار قطار بی پایان پیشرفت شوید و انسانی برای تمام فصول باشید.

سیری در زندگی دانشمندان و افراد و شرکت های موفق نشان از آن دارد که همواره در حال رشد و تعالی بودند.

شاید شما گوشی های نوکیا را به یاد داشته باشید.بله گفتم یاد داشتن؛زمانی که دانشمندان نوکیا به مدیران شرکت اعلام کردند که باید به سمت گوشی های با سیستم عامل اندروئید برویم آنها حتی کوچکترین توجه ای این مطلب نکردند.

و حتی بد تر از آن هم بدونه هیچ گونه اقدام بعدی به طور کل عرصه را واگذار کردند.اما شرکت سامسونگ شاید دیر اقدام کرد. اما توانست به مرور سهم بسزایی از بازار را تصاحب کند.

چنانچه این شرکت ها از تخت غرور خود پایین آمده بودند امروز فقط یک نام از آن نبود.

به همین دلیل است که شرکت های موفق تمام محصولات خود را بعد از مدتی از رده خارج کرده و محصولاتی با قابلیت های متفاوت را جایگزین می کنند.

خیلی از شرکت ها قدم های بلند تری گرفته و بیشتر از نیاز بازار خدمات ارائه می دهند به طوری که خیلی از مشتریان حتی با شنیدن این قابلیت ها سر ذوق می آیند.

امروز شرکتی گوی رقابت را از بازار می رباید که همواره جلوتر از زمان حرکت می کنید.

 این شرکت ها توسط افراد و دانشمندانی اداره می شوند که مثل من و شمایند.

آنها به خوب بودن و کار بلد بودن،به مدرک تحصیلی قناعت نکرده بودند آنها دوست داشتن که همواره عالی باشند.

میل و شوق به عالی بودن موجب می شود شما فردی شوید منحصر به فرد زیرا خیلی ها دوست ندارند مقداری بیشتر کار کنند.مقداری بیشتر مطالعه کنند.زودتر سر کار بروند و دیر تر برگردند.

همان طور شرکتها زودتر از خیلی از افراد پی به نیاز آنها برده و برای آنها برنامه ریزی می کند.شما هم باید ذوق و شوق متعالی بودن را در خود پرورش دهید.

یکی از ابزار های مهم مطالعه در زمینه کاری خودتان است.سرعت علم به حدی در حال کسترش است که در سال ۲۰۲۰ سرعت اطلاعات هر هفتاد دو ساعت منسوخ می شود.و مطالعات دانشگاهی هر پنچ سال کاملا منسوخ شده است.

حالا اگر شما فردی باشید که اصلا مطالعه نداشته باشید.خواهید دید که چگونه و با چه سرعتی حذف خواهید شد.

بنابراین سر خود را با مطالب بیهوده در شبکه های اجتماعی گرم نکنید.هرگز نوه های شما از شما نمی پرسند که چند ساعت در اینستا و یا تلگرام بوده اید.

یا هیچ کسی از شما در مورد چگونگی تنظیم بوجه سالانه کشور از شما نظر نخواهد خواست.دست از سر گول زدن های مداوم خود بردارید.

و به جای آن مطالب و کتبی را مطالعه کنید که شما را منحصر به فرد کند.و آنگاه خواهید دید که چگونه برای پی بردن به نظر شما روی خواهند آورد.

نویسنده؛مهدی علیپور

 

 

 

درباه ما مدیر سایت

از دست ندهید

images (3)

برند شخصی؛قسمت نهم؛شناساندن توانمندی

۹-معرفی توانمندیها؛ یکی از بارزترین و شاخص ترین برند شخصی توانایی معرفی توانایی های خود …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 48 = 56

محصولی اضافه نشده است