آخرین خبرها
خانه / مقالات بازاریابی و موفقیت (رایگان) / برند شخصی قسمت چهاردهم؛پیدا کردن نقاط ضعف

برند شخصی قسمت چهاردهم؛پیدا کردن نقاط ضعف

۱۴-پیدا کردن نقاط ضعف؛

چند درصد از مواقع فکر کرده اید کار بسیار مناسبی انجام داده اید و بهتر از این نمی شود.همین جا بایستید….

وقتی یکی از روئسای جمهور سابق آمریکا در مقابل دوربین ظاهر شد و با سر و صورتی سرخ وعرق کرده برای کار غیر اخلاقی که انجام داده خواست غذر خواهی کرد خیلی از مردم آمریکا بلکه جهان فکر می کردند دیگر کار او تمام است.

اما نظر سنجی ها و واقعیت ها پس از دوران او چیز دیگری گفت.اگرچه این کار در این کشور به حساسیت کشور ما نبود

اما این نشان از آن دارد مردم و جهان هستی برای کار صادقانه ارزش قائل است.پیدا کردن ارزش های واقعی کمک می کند تا بهتر نقاط ضعف خود را بدانیم.

همواره می توان در سخنرانی،مدیریت،آموزش،کمک کردن به دیگران بهتر و بهتر عمل کرد.خدای بزرگ برای بهتر شدن هیچ محدودیت نگذاشته است.

زیرا خواست قدرت الهی است که انسان بهترین وجه ممکن خود را نشان دهد.خیلی از مربیان ورزشی فیلم های بازی های خود را باز بینی می کنند تا نقاط ضعف بازیکنان و نحوه اجرایی کردن مطالب خود را رصد کند.

و در تمرینات و بازی های دیگر آن روش قبلی را بهبود بخشند.اما از طرفی مربیان دیگر فقط با یک روش یا حد اکثر دو یا سه روش را ملاک قرار داده و می خواهند به پیش ببرند.

اما جهان هستی پاداش را به کسانی می دهد که همواره رو به بهبود شدن هستند.

اگر شما بازاریاب هستید حداقل بیست دقیقه در پایان روز باید خود را ارزیابی کنید این ارزیابی صبح ساعت ۵ تا ده یا یازده شب را شامل می شود.

جزء به جزء باید خود را رصد کنید.از گفتگو های درونی گرفته تا گفتگو با مشتری،با مدیر شرکت،و هر کس دیگری که فکر می کنید.

و همواره از خود بپرسید اینجا را چگونه می توانستم بهتر عمل کنم؟همین یک قدم اگر هر روز و مدام در ذهن شما تکرار شود خواهید دید طی پنج سال آینده نسبت به بازاریاب ها و یا هر پست و مقامی که هستید چگونه برای شما تفاوت خواهد کذاشت.

یک دستگاه ضبط صدا یا نرم افزار ضبط صدا در روی گوشی خود نصب کنید و در طول روز مدام صدای خود را در حال صببت در مورد کارتان است ضبط کنید.

پایان کار وقت بگذارید و طول مذاکره وصحبت های خود را رصد کنید خواهید دید که چگونه می توانید روز به روز خود را بهتر و بهتر کنید.

روز به روز کیفیت محصولات و خود را رصد کنید.از مشتریان واقعی بپرسید نه از افرادی که فقط به سود خود فکر می کنند.

اگر شما محصولی تولید کنید که مشتری واقعی یا مصرف کننده خواهان آن باشد خریدار باید خواسته و نیاز مشتری های خود را تامین کند.

مثالی از بازار شوینده ها می زنم که نگاهی به قفسه سوپرمارکت های مغازه ها و هایپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای بیندازید.

جایی نیست که پریل نباشد.شرکت هنکل زمانی که تصمیم گرفت وارد ایران شده و سرمایه گذاری کند.مبنای خود را بر کیفیت قرار داد و در شرایط های متفاوت تسلیم بی انظباطی های اقتصادی نشد.

و خود را وادار نکرد برای سود از کیفیت خود بکاهد.و این سبب شد مغازه دار ها و هایپر مارکت ها و فروشگاه ههای زنجیره ای که چیزی به جزء سود خود نمی اندیشند وادار هستند تا این محصول را در سبد کالایی خود داشته باشند.

چون تعیین کننده نهایی مصرف کننده است.او را پیدا کنید و در راه اصلاح آن گام بردارید.آن وقت هست که دنبال شما می چرخند.

نویسنده؛مهدی علیپور

 

درباه ما مدیر سایت

از دست ندهید

IMG_۲۰۱۹۱۲۱۳_۱۶۰۹۵۹_۶۹۰

محصول؛تجسم خلاق در افزایش فروش

دوستان عزیزم سلام کنترل افکار و شرطی سازی موفقیت امری اجتناب ناپذیر برای رسیدن به …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 2 =

محصولی اضافه نشده است