آخرین خبرها
خانه / مقالات بازاریابی و موفقیت (رایگان) / برند شخصی؛قسمت نهم؛شناساندن توانمندی

برند شخصی؛قسمت نهم؛شناساندن توانمندی

۹-معرفی توانمندیها؛

یکی از بارزترین و شاخص ترین برند شخصی توانایی معرفی توانایی های خود است.هیچ کس و هیچ برندی در جهان وجود ندارد که توسط کسی یا فردی معرفی نشده باشد.

نمونه معرف آن سرهنگ ساندرز است که برای شناساندن توانایی خود آن هم در سن شصت سالگی چطور جسورانه اقدام کرد.

یا استیو جابز،زاکربرگ،ماسس مارو سافت بیل گیتس … تمام این افراد برای شناساندن محصولات خود به شخصه اقدام کردند.

و این اقدام کردن ها که آنها را به سطح جهانی رسانده دارای توانایی های خاص می باشد

که این افراد این نوع توانایی رو در خود ایجاد کرده اند.

شاید این مثال موضوع را برای شما روشن تر کند.رئیس جمهور فعلی آمریکا دونالد ترامپ بدونه هیچ پشتوانه سیاسی و کار های حزبی چشم گیر چگونه توانسته در کشوری که مهد سیاست و در مقابل فردی که خود و خانواده اش در سیاست ید طولای دارند رقابت کند.و پیروز میدان شود.

این نشان از این دارد که این فرد در شناساندن توانایی های خود بسیار تواناست و اتفاقا اولین انجمنی که او را مورد تائید قرار داد انجمن بازاریابی است.

که خود این انجمن متشکل از انسان های بسیار توانا در زمینه های مختلف است.یا میخواهم توجه شما را به موضوعی دیگر معطوف کنم.

چقدر به تبلیغات و برنامه های تبلیغاتی توجه می کنید؟آیا مثل خیلی ها از این نوع برنامه ها متنفر هستید.

و به محض دیدن آنها کانال را عوض می کنید.اگر چنین تفکری بر شما حاکم است بدانید در شناساندن توانایی های خود با مشکل مواجه هستید.

و باید برای بالا بردن توانایی معرفی خود بیشتر کار کنید.

و برای اینکه بداند فقط شما تنها نیستید که به این نحو فکر می کنید.دوباره به همین تبلیغات ها توجه کنید.

تمام تبلیغات ها فقط در جهت معرفی محصول می باشد.و کمتر دیده شده که مستقیما مشتری را دعوت به خرید کند.

فقط زمانی مشتری را خطاب قرار می دهد که فروش ویژه ای داشته باشند.و از فروش خود فقط در لفافه سخن می گویند.انگار از اینکه بگویند بیاید و خرید کنید خجالت کشیده و یا دور از ادب می دانند.

و حتی معتقد هستند که نباید مشتری را وادار کرد،یا از او درخواست کرد،….و از این دست جملات که تماما ناشی از عدم باور به معرفی خود یا محصولات است.

چقدر در سمینار و کنفرانس شرکت کرده اید تا مجری سخران اصلی را معرفی میکند.و بسیار دیده شده  افرادی که در حوزه موفقیت و …..کا می کنند اتفاقا بیشتر از مجری استفاده می کنند.

و حتی در پایان همایش و کنفرانس مجری آمده و این چنین عنوان کرده؛به افتخار استاد…یک کف بلند و تشویق و شروع می کند به معرفی محصولات خود و افراد را جهت خرید راهنمایی می کند.

که این نشان از این دارد فرد سخنران توانایی معرفی خود و محصولات خود را ندارد و فردی دیگر این مطلب را به عهده می گرد.

نمونه های فراوانی را می توان بیان کرد هم در مورد توانایی و هم در مورد ناتوانی در معرفی خود.

فقط باید بر ایم مسئله آگاهی داشته باشید دنیا زمانی به شما پاداش می دهد که توانایی معرفی خود را داشته باید.

اگر این مطلب را در خود مشاهده نمی کنید از همین الان شروع کنید ابتدا توانایی های خود را شناسایی کنید

و سپس آنقدر با خود بگوئید تا جزء باور ها شما شود و شما باور به توانایی های خود داشته باشید در زمان مقرر خواهید توانست خود را معرفی کنید.

نویسنده؛مهدی علیپور.

 

درباه ما مدیر سایت

از دست ندهید

1708174477291

توانایی‌های ارتباطی و نقش آن در تبلیغات و بازاریابی

توانایی‌های ارتباطی یکی از عوامل اساسی در موفقیت در حوزه بازاریابی و تبلیغات است. ارتباطات …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 9 =

محصولی اضافه نشده است