آخرین خبرها
خانه / مقالات بازاریابی و موفقیت (رایگان) / راه و رفتار حرفه ای در هنگام اخراج از کار

راه و رفتار حرفه ای در هنگام اخراج از کار

راه و رفتار حرفه ای در هنگام اخراج از کار

دوستان عزیزم سلام

در شغل بازاریابی و فروش و یا در مبحث مدیریت و رهبری یکی از  کارهایی که به تعدد شما در طول دوران کاری آن را تجربه خواهید کرد برکناری از کار است.

نمونه واضح این مطلب را شما می توانید در مربیان تیم های ورزشی به کرات ببینید.گاهی اوقات هیجان ها به حدی بالاست که به نیم فصل نرسیده مربی و تمام دستندرکاران را کنار می گذارند.

و یا استیضاح وزیز و یا رئیس جمهوری هم در همین راستاست

اما رویکرد ما به این موضوع و نوع رفتاری که از خود بروز می دهیم آینده کاری ما را رقم می زند.

استیو جابز در سال ۱۳۹۲ از شرکتی که تاسیس کرده و در آن مشغول کار بود اخراج شد.و جابز با تاسیس شرکتی دیگر خود را مسغول کار کرد اما او هشت سال بعد برگشت و محصول آیفون را روانه بازار کرد.

بیایید خودمان را جای استیو جابز بگذاریم چنانچه یک روزی ما را از شرکتی که خودمان تاسیس کردیم و از صفر تا صد آن شرکت را ما راه امداخته باشیم و ما را کنار بگذارند به طوری که فردای صبح نمی دانیم باید چه کار کنیم چه رفتاری از خود بروز می دهیم.

نمونه این مدعا را در پیرامون خود جستجو کنید و ببینید رفتار افرادی را که از کار برکنار می شوند چگونه است.و ما باید چه روشی در پیش بگیریم.

ما در این فایل صوتی سعی کرده ایم نگرش و جهان بینی را با شما در میان بگذاریم که علاوه بر اینکه از برکناری ناراحت نشوید بلکه این موضوع را سکوی پرش کاری خود قرار دهید.

درباه ما مدیر سایت

از دست ندهید

IMG_۲۰۱۹۱۲۱۳_۱۶۰۹۵۹_۶۹۰

محصول؛تجسم خلاق در افزایش فروش

دوستان عزیزم سلام کنترل افکار و شرطی سازی موفقیت امری اجتناب ناپذیر برای رسیدن به …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

84 + = 91

محصولی اضافه نشده است