آخرین خبرها
خانه / مقالات بازاریابی و موفقیت (رایگان) / طریقه پیدا کردن شغل مناسب(قسمت سوم)

طریقه پیدا کردن شغل مناسب(قسمت سوم)

آموزش بازاریابی و موفقیت

۵-آزمایش قرار دادن راههای مختلف:
انعطاف پذیری شرط لازم ذر کسب و کار است یکی از کارآفرین ها عنوان می کرد خیلی از برنامه های که ابتدا در نظر داشته اند قبل از اینکه به مرحله عمل برسند به علت شرایط های بوجود آمده راههای دیگر را مورد امتحان قرار داده اند.
مواقع و شرایطی بوجود می آید که لازم است شما تغییر جهت دهید و گاهی سریع و گاهی کند حرکت کنید.
انعطاف پذیر بودن به این معناست که شما همواره چندین راه برای رسیدن به هدف در دست داشته باشید و یاد بگیرید تا همواره از نقطه صفر حرکت کردن را بیاموزید.
باید هدف فتح قله باشد.اما برای رسیدن به هدف می توان راههای متفاوتی را مورد آزمایش قرار داد.
۶-چگونگی خدمت رسانی رمز موفقیت:
تمام برندهای معروف جهان و یا حتی محصولاتی که خود شما استفاده می کنید تمرکز خود را به نحوه خدمت رسانی به مشتریها متمرکز نموده اند
و شما نیز باید همین روش را در خود پرورش دهید.همواره باید چندین قدم جلو ترحرکت کنید.باید چند ساعتی بیشتر در محل کار خود باشید.
تلفن شما در طول بیست و چهار ساعت باید پاسخگو باشد.باید راههای را پیدا کنید تا توقع مشتری را بیشتر از ذهن او برآورده کنید.
اگر به تلف های همراهی که همواره در حال پیشرفت هستند نگاهی بیندازبد امکاناتی را می بینید که شما را به وجد می آورد و در نود و نه درصد مواقع حتی به آن هم فکر نکرده ایم و این بدین معناست که فناآوری چندین قدم جلوتر است.
۷-انجام کار با شور شعف:
چند روز صبح از خواب بیدار شده اید و آروز کرده اید که امروز تعطیل بود.یا چند مورد پیش آمده که به بهانه مابین التعطیلات هفته شما هم کار خود را کنار گذاشته اید.
امکان ندارد با بی حوصلگی و رفع مسئولتی بخواهید پیشرفت کنید.این شرط لازم و اساسی است برای پیشرفت.
باید همواره جهت رسیدن به اهداف با شور و هیجان داشته باشیم.روزی شاگردی از استاد خود سوال نمود برای رسیدن به خدا باید چه کار کنم؟ و از آنجایی که استاد و شاگرد در کنار رودخانه بسر میبردن استاد از ساگرد خواست تا سر خود را به زبر آب فرو ببرد.با فرو بردن سر به زیر آب و گذشت چند ثانیه شاگرد خواست سر خود را از آب بیرون بکشید اما ناگهان احساس کرد سر او به بتنی برخورد کرده و تلاش و تقلای او بی فایده بود.
ذهن او دیگر قفل شده بود و مرگ را احساس کرد .ناگهان ریه های او پر از هوا شد.و جانی دوباره گرفت استاد پرسید در آن لحظه چه می خواستی؟ گفت هوا هوا هوا
استاد گفت باید خدا را همان گونه بخواهی
این مثال را همواره در ذهن داشته باشید خواستن واقعی سر آغاز دست یابی به اهداف است.و شور اشتیاق پس از این مرحله خوذ را نمایان می سازد

نویسنده مهدی علیپور

درباه ما مدیر سایت

از دست ندهید

1708174477291

توانایی‌های ارتباطی و نقش آن در تبلیغات و بازاریابی

توانایی‌های ارتباطی یکی از عوامل اساسی در موفقیت در حوزه بازاریابی و تبلیغات است. ارتباطات …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

30 + = 31

محصولی اضافه نشده است