آخرین خبرها
خانه / مقالات بازاریابی و موفقیت (رایگان) / برند شخصی؛ قسمت هشت؛ظاهر

برند شخصی؛ قسمت هشت؛ظاهر

آموزش بازاریابی و موفقیت

۸- ظاهر؛
تصویری که مشتری،فرد،جامعه از شما دارد در قامت لباس خود را ظاهر می سازد.نوع لباس و پوشش شما تصویری از شما در ذهن می گذار که نماینده برند شماست.
بنابراین باید بهترین نوع لباس را بپوشید و این را باید در خود پرورش دهید که همیشه با ظاهر مناسب در محل مناسب حضور داشته باشید.
شاید یک مربی ورزشی سر تمریناتش با لباس ورزشی حاضر شود،اما همین شخص در مصاحبه های تلوزیونی با کت شلوار حاضر می شود.
فرق بین لباس مهمانی و لباس محل کار را درک کنیم.این روزها در جامعه ایران بسیار رواج پیدا کرده که افراد با ظاهر مهمانی ها به کسب و کار مشغول می شوند.
دوستان جلب اعتماد مردم با مو های سیخ شده و شلوار های جین فاق کوتاه امکان پذیر نیست.
حتما باید در افکارمان تجدید نظر کنیم و لباسی را بپوشیم که مناسب نشان دادن شخصیت مان و کسب و کارمان و شرکت مان باشد.
در هر حوزه ای که فعالیت می کنیم لباس مناسب آن کار را بپوشیم زیرا
از کوزه برون طراود هر چه در اوست.
جامعه از ظاهر ما پی به باطن ما می برد. پس برای ظاهر خود ارزش قائل شویم.

نویسنده؛مهدی علیپور

درباه ما مدیر سایت

از دست ندهید

468-10-1b

برند شخصی؛قسمت دوازدهم؛جرات داشتن

آموزش بازاریابی و موفقیت شاید شما بارها و بارها اعتماد به نفس را شنیده باشد.داشتن …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + = 18

محصولی اضافه نشده است