چگونه روی باور هایم کار کنم تا تعداد مشتری هایم زیاد شود؟
دوستان عریز
یکی از واجبات کسب و کار ها پیدا کردن مشتری.و در صورت عدم تحقق این من طلب هر نوع کسب و کاری باشد محکوم به شکست خواهد شد.
چه بسا افراد با تحصیلات عالیه و داشتن محصولی تک با ورشکستگی و جمع کردن کسب و کار مواجه شدند.
و چه بسا افرادی که از زیر زمین خانه و یا گاراژ خانه شروع کرده و امروزه جزئ شرکت های چند میلیادر هستند.
نمونه بارز آن شرکت آموزن است.بله دوستان و همراهان عزیز تمرکز بر مشتری مداری این فرد را از فرش به عرش رساند.
همه کارها را در خدمت به مشتری دیدن،ایجاد خدمات ارزان برای مشتری،محصولات با کیفیت و گارانتی برگشت محصول رفته رفته آموزن را در قله صعود قرار داد.
این خدمات حتی یک درصد از خدماتی نیست که آمازون ارائه می دهد.
حال در قیاس بیایید تفکر و نگرش خود را مقایسه کنیم.آیا ما هم چنین نگرشی داریم.
آیا هدف ما خدمت رسانی است،یا پر کردن جیب
در این فایل صوتی یاد میگیریم که چگونه با نگرش و جهان بینی نو در خدمت مشتری باشیم و چه اعمال و رفتاری در پیش گیریم تا مشتری های بیشری جذب کنیم.