آخرین خبرها
خانه / مقالات بازاریابی و موفقیت (رایگان) / من در هر کاری که وارد می شوم….

من در هر کاری که وارد می شوم….

آموزش بازاریابی و موفقیت

سوال؛
من در هر کاری که وارد می شوم آنقدر خوب و سریع یاد می گیرم که موجب تعجب همه اطرافیان می شود.
کارم را شروع می کنم و مشتری پیدا می کنم اما همین که می خواهم شروع کنم همه چیز خراب می شود و این قضیه را بار ها بار ها در شغل مختلف برایم اتفاق افتاده.چرا اینطور می شود؟
دوستان عزیزم سلام
من مهدی علیپور هستم و بسیار خوشحال با طرح یک سوال دیگر در خدمت شما هستم.
نقش باور ها در زندگی بسیار حائز اهمیت است و بی راه نیست که می گویند قانون زندگی قانون باور هاست.
شاید نمود این مطلب را در کار ها و مشاغل دیگر کمتر نمود پیدا کند اما در مورد بازاریابی و فروش و محصول به شدت تاثیر گذار است.
بطوری که در همان دقایق ابتدایی متوجه خواهید شد.زمانی که به فروشندگی گفته می شود در حالت عصبانیت و یا افسردگی به بازاریابی و جذب مشتری نپردازد شاید برای خواننده ای این مطلب کمی غیر واقعی باشد.اما در عصر حاضر با وجود تکنولوژی امواج فرکانسی که از بدن ساطع می شوند را رصد کرده و ثبت نموده اند.
شاید شما در سرعت یادگیری و یا تولید محصول و یا اختراع کردن بسیار عالی بدرخشید.
در حقیقت شما یک محصول تولید کردید.و الان می خواهید آن را به جهان عرضه کنید.
وقتی با اولین فرد موضوع را در میان می گذارید.آن فرد چون فردی است که به شما علاقه مند است با کمی تعریف گذر میکند.
در این لحظه بذر عدم اعتقاد به محصول در شما کاشته شد.سپس آن را به فردی جهت فروش نشان می دهید.
او در حالی که دست شما را رد نمی کند اما عنوان نموده که نیاز دارد که روی این محصول کار کند محصولی از شما بر نمی دارد و از شما تقاضای کاتولوگ و چیزی از این دست می خواهد.
این بذر در حال رشد است.و شما طول روز را همین طور طی می کنید.و پایان روز دستان شما خالی است و حتی یک مورد را نفروخته اید.
چند روزی به همین منوال می گذرد و شما به این نتیجه می رسید که فعلا این کار را متوقف کرده تا از امورات زندگی خود نیفتید.
چرا این اتفاق برای شما رخ داده است؟
شاید قبول این مطلب برای شما سخت باشد اما اول از همه خود شما به محصول و یا خدماتی که ارائه می دهید باور ندارید.
باور به اینکه محصول من و خدمات من در نوع خود بهترین و کم نظیر ترین است.
وقتی شما به تمام وجود به محصول خود اعتقاد داشته باشید. انرژی از خود ساطع می کنید که تاثیر خود را در محیط اطراف می گذارد.
و همین مطلب هم نیاز به باور است.
و اینکه این محصول و یا خدمات به فروش می رسد یا نه از باور داشتن لیاقت و اعتماد به نفس شما سرچشمه می گیرد.
داستان سرهنگ ساندز را به خاطر بیاورید که هزار و یک مرتبه به بازاریابی و ارائه محصول پرداخت(این مطلب به اعتماد به نفس آقای سرهنگ ساندرز بر می گردد که با وجود شنیدن این همه جواب رد اما مایوس نشد)
محصول او مرغ پخته شده بود که امروزه به مرغ کنتاکی معروف است.(و این بر می گردد به باور لیاقت که محصول من در نوع خود بهترین و کم نظیر ترین است.اگر او هم در ذهن خود عنوان نموده بود که پختن مرغ کار آسانی است و همه از پس آن بر می آیند هرگز نمی توانست به خواسته خود برسد)
رمز موفقیت در درون ما نهفته است نه در بیرون.
وقتی موضوعی و یا حادثه ای برای شما بارها و بارها و در شغل های متفاوت نتیجه ای یکسان دارد.
این نشان از عدم قوی بودن باور های شماست.و این باورها می تواند موضوعات مختلف را در بر بگیرد.
اما در این مورد بیشتر به عدم لیاقت و عدم اعتماد به نفس بر می گردد.واما چگونه آنها را شناسایی و در پی تقویت آنها باشید را در مطالب دیگر عنوان خواهیم نمود.
متشکر و سپاس گذارم

درباه ما مدیر سایت

از دست ندهید

IMG_۲۰۱۹۱۲۱۳_۱۶۰۹۵۹_۶۹۰

محصول؛تجسم خلاق در افزایش فروش

دوستان عزیزم سلام کنترل افکار و شرطی سازی موفقیت امری اجتناب ناپذیر برای رسیدن به …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 9 =

محصولی اضافه نشده است